facebook

Проект "30 години НБУ и бизнеса"

obshta-fb-event_1050x399_crop_478b24840a

 

Проект "30 години НБУ и бизнеса" се състои от редица интригуващи кариерни събития в периода октомври, 2021 г. до януари, 2022 г.

Някои от тях ще се състоят на живо в Нов български университет, а други ще се състоят в онлайн платформата ZOOM.

Проектът събира отново ТОП работодателски организации и студенти.

 

Какви са ползите за вас като студенти:

  • Ще участвате в лекции и дискусии по актуални теми; 
  • Ще се докоснете до работната среда на специалисти в различни сфери;
  • Ще получите информация за стажантските програми и как да кандидатствате;
  • Ще научите за реализацията на бившите възпитаници.

 

 

 

Теоретичната подготовка, която получава всеки един от студентите в Нов български университет, благодарение на преподавателския състав, е важен аспект за подготовката на всеки един. Срещата с бизнеса и осъществяването на контакт между студентската общност и работодателите спомага за намирането на отговори, разрешаване на казуси и внедряване на младите хора до реалната работна среда.

Екипът на Център за кариерно развитие и обучителни ресурси насърчава и подкрепя  инвестицията в образование, затова искаме да подпомогнем развитието на младите и проактивни младежи като ги срещнем с бизнеса.

 

За повече информация ни последвайте във Фейсбук страницата, където ще публикуваме актуална информация относно провеждането на всяко едно от кариерните събития.

Включете се и вие!

 

Facebook: CareerDevelopmentCenterNBU

 

 

 

 

  • НБУ и Пощенска банка
  •  

     

    Пощенска банка е първата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ чрез темата: „За дигитализацията и новите пазарни лидери“.

     

    Кариерната среща има за цел да представи актуална информация за това, как се променят бизнес моделите в условията на ускорено технологично развитие и дигитализация на съвременната бизнес среда. Разглеждане на конкретни примери и практики на успешни бизнес модели. Какви умения следва да имат младите хора, за да получат успешна реализация в новата бизнес среда. Представяне на стажантска програма и подходящи свободни работни позиции.

     

    Лектор на срещата е Борислав Попов - дългогодишен служител с над 20 години опит в банковата сфера. Заемал е различни мениджърски позиции в областта на Бизнес развитие, Развитие на клоновата мрежа, Бюджетиране и анализи, Платежни инструменти, Управление на персонала. Той притежава завършена EMBA степен в Cotrugli Business School, завършени множество квалификационни и сертификационни курсове в областта на Банков мениджмънт, Ефективност на процесите, Преговорни умения, Развитие на таланти и лидерство.

     

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/84998209980?pwd=a0ErTk1pZHQxbmdURlpXTGk4STNuZz09 

    Meeting ID: 849 9820 9980

    Passcode: 205683

     

     

    Ако искате да разберете какво предлага Пощенска банка и какво е да работите там, изгледайте видеото:

     

     

     Поздрав по повод 30 години Нов български университет:

     

     

     

     

    Блиц интервю с Радослава Василева, алумни на НБУ

     

     

     

     

    Презентация: "Стажантска програма на Пощенска банка":

     

  • НБУ и Прокредит Банк
  •  

     

    ПроКредит Банк е втората организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ чрез темата: „ПроКредит Банк - Защо сме различни?“.

     

    Организацията предоставя възможността на студентите да започнат позиция с трудов договор или да се присъдинят към стажантската програма.

    ПроКредит Банк е: "За инициативни, решителни, успешни и смели хора. Ценим разнообразието по отношение на образование, опит и личностни качества".

     

    Лектори на срещата ще бъдат Цветана Чолакова/Отдел Човешки ресурси/ и Кристиян Дуржев/Заместник Управител/. Те са служители с дългогодишен опит в ПроКредит, заемали са различни позиции и най-важното, започнали са в Банката преминавайки обучения и програми, аналогични на стажантската програма на банката.

     

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/83249968333?pwd=NHRLLzZSbEs0d2pRUXh4L1hrSFhIZz09

    Meeting ID: 832 4996 8333

    Passcode: 376387

     

      Видео ПроКредит Банк:

     

     

    Блиц интервю с алумни на НБУ - Цветана Чолакова 

     

     

     

    Презентация: "Стажантска програма на ПроКредит Банк":

     

     

     Презентация: "Финансови инструменти, предлагани от венчър фондовете в  Република България“ - доц. д-р Йосиф Аврамов

     

  • НБУ и HPE
  •  

     

    Hewlett Packard Enterprise е третата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ чрез темата: „Кариерни възможности в Hewlett Packard Enterprise".

    Ще се представят кариерните възможности и новостите в сферата на веригите на доставките през погледа на мениджъра Любка Нешева и отговорник покупки - Лора Йотова. Събитието има за цел да запознае студентите с новостите в IT индустрията, какви качества са нужни за стартирането на професионален път и да се чуе вдъхновяващата история за успешно реализиралите се студенти от НБУ в HPE

     

    Повече за лекторите на събитието:

    Любка Нешева е Mениджър, Глобално планиране и студент в НБУ МБА. Изгражда успешна кариера в HPE през последните 13 години.

    Лора Йотова е Отговорник-покупки. Студент по Маркетинг в НБУ. Успешно преминала стажантската програма на HPE.

     

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/85106740066?pwd=SVcrSE5qOExvd0dNY0gyUjVQWmx4Zz09

    Meeting ID: 851 0674 0066

    Passcode: 995113

     

    Видео блиц интервю със служители на НРЕ:

     

     

     

     Презентация - Hewlett Packard Enterprise:

     

     

     

  • НБУ и Telus
  •  

    TELUS International е третата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ чрез темата: „Защо твоята първа работа има значение?".

     

    Събитието ще даде отговор на актуални въпроси, вълнуващи студентите:

     

    Как се изграждат ценни навици, работна етика, контакти и защо първата работа има значение в професионалното развитие и израстване? TELUS International Bulgaria ви кани да поговорите по темата, както и да разкаже повече за кариерните възможности, които компанията предлага.

     

    В рамките на събитието студентите ще се запознаят с процеса по подбор и започване на работа, ще получат ценни насоки за създаване на "перфектната" автобиография и успешното представяне на интервю за работа.

    По темата "Защо твоята първа работа има значение?" ще говорят бивши възпитаници на НБУ, които ще споделят от първо лице как са се реализирали успешно в една от най-бързо развиващите се компании у нас.

     

    Повече за лекторите на събитието:

    Венета Станева - Talent Acquisition Specialist at TELUS International

    Никол Александрова - Junior Talent Acquisition Specialist at TELUS International

     

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/83763191402?pwd=ZHVyaG8zT05TeDhUUG5JazgycDlFUT09

    Meeting ID: 837 6319 1402
    Passcode: 691354

     

    Видео поздрав от TELUS International:

     

     

    Визитка на Момчил Цеков от TELUS International:

     

     

    Презентация - TELUS International:

     

  • НБУ и Заедно в час
  •  

    Зедно в час е петата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ чрез темата: „Нов път в преподаването".

     

    Темата ще бъде равният достъп до качествено образование в страната. Ще запознаем присъстващите с предизвикателствата, пред които е изправена образователната система, какви са данните за България и примери от практиката. Ще можем да чуем историите на участници в програмата ни „Нов път в преподаването“ – какво е да се посветиш на каузата за равен достъп до качествено образование, какви предизвикателства срещаш по пътя си, кои са победите и защо си струва да се предизвикаш с тази професия.

     

    Фондация “Заедно в час” е неправителствена организация, която вече 11 години работи за осигуряването на равен достъп до качествено образование на всяко дете в България. Фондацията развива нови учители, подкрепя цели училищни екипи и изгражда партньорства за въвеждането на добри практики в образователната система. “Заедно в час” реализира три основни програми: “Нов път в преподаването” за привличане, обучение и подкрепа на нови учители в образователната система, “Училища за пример” за подкрепа и обучение на училищни екипи и “Учим заедно” за финансиране на училищни проекти за справяне с образователните трудности, причинени от пандемията.
    Паралелно с трите програми “Заедно в час” непрекъснато търси начини за създаването и споделянето на все повече успешни примери, които илюстрират ефективни начини за подобрение на резултатите на отделни ученици, класни стаи, училища и общности.

    “Заедно в час” е създадена по инициатива и с щедрата финансова подкрепа на фондация „Америка за България“ и е част от международната мрежа Teach For All.

     

    Водещи на събитието ще бъдат:

    Виолена Брождина и Калин Баев – Старши специалисти в екип „Прием на участници“ в програма „Нов път в преподаването“.

    Гост ще бъде учител, който е част от програмата и ще разкаже своята история.

     

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/83507571406?pwd=U3JpTUozL3RSZlFUa29ZUlRMZWtLdz09

    Meeting ID: 835 0757 1406
    Passcode: 816255

     

    Презентация - Фондация "Заедно в час":

     

     

     

    Видео поздрав от Фондация "Заедно в час":

     

     

     

    Пътят до учителската професия:

     

  • НБУ и Kempinski
  •  

    Kempinski е шестата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ под наслов: Туризмът в новото нормално“.

     

    Динамика, динамика, динамика!

    Туризмът е индустрия, която генерира около 10.4% от световния брутен вътрешен продукт и 20% от заетостта в глобален мащаб според World Tourism Organization (UNWTO). Несъмнено важен икономически сектор за всяка държава и в същото време характерен със своята динамика. В условията на световна пандемия и непрекъснато променящ се външен контекст на организацията (социален, здравен, икономически, политически, технологичен и юридически) е изкуство да адаптираш организацията към новото “нормално“.

    • Как успяват организациите да просперират в условията на неопределеност?
    • Какво означава Лидерство 3.0?
    • Как се повишава ангажираността по време на пандемия?
    • От сервитьор до Генерален мениджър или какви кариерни висини можем да постигнем с Кемпински?

     

    Повече за водещите на събитието:

    Венцислав Тонев е Мениджър Човешки ресурси в най-награждаваният хотел в България – Кемпински Хотел Гранд Арена Банско - единственият представител на веригата Кемпински на територията на нашата страна. Той също така е собственик и управител на Матюрити Асесмънтс България. Притежава над 14 години опит като консултант по организационно развитие и мениджмънт, както и като треньор по личностно развитие. Той е управлявал проекти от оперативен и стратегически характер за фирми от бизнес сектори като Услуги, Производство, Телекомуникации, Фарма, Бързооборотни стоки, Туризъм, Енергетика, Ютилити, Логистика, Финанси и Публичен сектор. Венцислав притежава степен Chartered MCIPD към The Chartered Institute of Personnel and Development (UK), магистърска степен по “Организационно поведение и консултиране“ от СУ „Св. Климент Охридски“, бакалавърска степен по “Управление на човешкия капитал“ от УНСС, както и редица български и международни квалификации, придобити в Англия, Португалия и Обединените Арабски Емирства. Също така е сертифициран Prosci Change Management Practitioner, както и външен одитор на процеса по имплементиране на бизнес промени.

     

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/88280171727?pwd=Yzd4ek4reEFYbllWL20vY3Uyb3pEZz09

    Meeting ID: 882 8017 1727
    Passcode: 379604

     

     

  • НБУ и Happy
  •  

    Happy Bar & Grill е седмата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ под наслов: Туризмът в новото нормално“.

     

    Срещата със студенти винаги е интересна за бизнеса, тъй като обратната връзка на младите хора е ценна за компанията. Тези събития са от изключителна важност и за двете страни. От една страна компанията може да сподели своят опит и политика, което да обогати студентската общност, а от друга страна работодателската организация да не изпуска пулса на идващите поколения.
     
     
    Водещ на събитието:
    Професионалният път на Аглика Адамова започва в международна консултантска компания в областtа на човешките ресурси, където тя участва в редица европейски проекти. Има множество специализации в областта, включително и сертификат Project Management Professional (PMP) – 2013 г., ISO / IEC 17024 / TÜV AUSTRIA Akademie От осем години e на позиция Директор „Човешки Капитал” в компанията Happy Bar & Grill.
     
     
    Линк за достъп:

    Meeting ID: 872 1769 0036

    Passcode: 568876

  • НБУ и Hilton
  •  

    Hilton е осмата организация, която участва в проекта „30 години НБУ и бизнеса“ под наслов: Туризмът в новото нормално“.

     

    Събитието ще даде възможност на студентите да се докоснат до един от лидерите в хотелиерската индустрия на световно ниво и да разберат как веригата преминава успешно през предизвикателставата на днешното време, как се е променил бизнеса през последната година и половина от началото на кризата, как продължаваме да работим и да сме успешни в новото нормално, да допринасяме за подобряването на общността, в която живеем и какви значими възможности можем да предоставим за развитието на младите хора, решили да се занимават с туризъм.

     

    Водещи на събитието:

    Кристоф Глазер – работи в хотелиерската индустрия вече повече от 25 години, като опита му в Хилтън е над 18 години. Работил е в различни държави – Германия, САЩ, Швейцария, като от 2017 г. се присъединява към Хилтън София като Генерален мениджър, където вече пета година успешно води екипа през едно от най-предизвикателните времена за индустрията.

    Таня Смърданска – завършва Микроелектроника. Опитът й преди да се присъедини към Хилтън през 2001г. е главно в IT сферата. Своята кариера в Хилтън София също стартира като IT мениджър и попадайки в индустрията, тя я вдъхновява да открива нови хоризонти. В хотела е преминала през различни отдели – Информационни Системи, Рецепция, Резервации и печалба и от 2007 година е на настоящата си позиция и води екипите на отдели Резервации, Продажби, Групи и мероприятия и Маркетинг.

    Дорина Митова – завършва Туризъм в УНСС. Кариерата й започва в Хилтън София през 2001г. още докато е студентка, на една от входните позиции в структурата на компанията. Още в началото вижда възможносностите, които компанията предоставя за развитието на младите хора. През изминалите над 20 години опит Дорина е преминала също през различни отдели в хотела – Хотелско домакинство, Рецепция, Групи и мероприятия и от 2016 г. отговаря за Човешки ресурси. 

    Линк за достъп:

    https://nbu-bg.zoom.us/j/84574924404?pwd=TTRNM3NPdVcwYVhINHhCKzJ2M1EyUT09

    Meeting ID: 845 7492 4404

    Passcode: 411909